vad ska vi göra med henry?

jag har faktiskt hunnit med en hel del i helgen även att jag jobbat.
i fredags hängde jag på en parkering i linköping i cirka en och en halv timme.
räknade antal vagnar på ett lok osv.... 38 va det längsta. fast egentligen väntade jag bara på ella o company som inte va jättesnabba.

vi har bowlat. och ella kastade klotet i väggen istället för på käglorna.

flyttat på bakfyllan. inte att rekommendera.

sen har jag ju såklart ätit tacos och den biten som resten av svenska folket också gjort.


en bild. kommer fler senare.

Kommentarer
Postat av: E

Vad ska vi göra med Ella, menar du väl?



HHAHAHAHAHAH

2012-03-27 @ 11:57:56
Postat av: E

Vad ska vi göra med Ella, menar du väl?



HHAHAHAHAHAH

2012-03-27 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0