det är ett kaoz av sociala katastrofer

min dag har varit bra. det har den. jag listar.

jag har gjort som alla andra. införskaffat mig en onepiece.

jag har tvättat min bil. efter att min pappa sa att den var ful. tolererade inte detta påhopp.

jag har ätit stark kyckling.

jag har hjälp en farbror med rullator och handlat. tog cirka 57 minuter. av min arbetstid.

jag har lyssnat för mångar gånger på The Majority Says - 114.

jag har gått en promenad.

jag har varit med i en tidning.

jag har ätit en hel skål med vindruvor. och därmed kissat många gånger.

jag har deklarerat. blev besviken.

jag har ringt ett viktigt samtal.

jag har svurit över att mina naglar är långa. men jag kämpar, det gör jag.

jag har ätit äggfrukost.



mitt liv är hardcore som fan.
frågor på det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0