jag är inte skyldig dig någonting. trumma.



Dagens låt: downlink - crippled camel
Dagens smink: maskara. (hann inte så mkt mer klockan 5 på möra)
Dagens dusch: ännu inte hänt.
Dagens frisyr: toffs, inte toffs, toffs, inte toffs.........
Dagens händelse: skulle gå en promenad. vände.
Dagens vill ha: vinstlott.
Dagens saknad: saknar det mesta jag inte har. åh.. typiskt.
Dagens drog: ingenting faktiskt. på sin höjd.. cola!
Dagens tråkigaste: när man får knäppa upp knappen på jeansen för man ätit för mkt.
Dagens finaste: ella i soffan
Dagens måste: plocka upp allt på mitt golv.
Dagens dricka: hittills vatten & mjölk.
Dagens köp: INGET! whohooooooo!
Dagens mat: hemmagjord pizza och sallad.
Dagens sjuka: jag har ingen sjukdom.
Dagens kärlek: vilken kärlek? jaha.. min iphone <3
Dagens mående: jag mår som en kronärtskocka.


tack för mej. nästa tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0